Reklamasjon

Vi håper at du er fornøyd med bestillingen og leveransen. Hvis du mot formodning ikke er fornøyd, er du alltid velkommen til å kontakte oss, enten via vår kundeservice eller ved et besøk i en av våre butikker.


Er varen du kjøpte av oss skadet eller ødelagt, anbefaler vi at du kontakter oss så snart som mulig. Forbrukerkjøpsloven gir deg 2 års reklamasjonsrett på alle produksjonsfeil. Ved en eventuell tvist følger vi alltid Forbrukertvistutvalgets anbefalinger.


Feillevering og defekte produkter

Hvis du har fått en feil eller defekt vare i leveransen, returnerer du som vanlig, men krysser av for «Reklamasjon» på returetiketten.


Transportskade 

Hvis uhellet skulle være ute og varen din har blitt skadet under transport, er det viktig at du varsler oss om dette umiddelbart, enten per telefon eller e-post. Synlige skader på emballasjen skal rapporteres direkte på utleveringsstedet.