Reklamasjon

Vi håper at du er fornøyd med bestillingen og leveransen. Hvis du mot formodning ikke er fornøyd, er du alltid velkommen til å kontakte oss, enten via vår kundeservice eller ved et besøk i en av våre butikker.

Er varen du kjøpte av oss skadet eller ødelagt, anbefaler vi at du kontakter oss så snart som mulig. Forbrukerkjøpsloven gir deg 2 års reklamasjonsrett på alle produksjonsfeil. Ved en eventuell tvist følger vi alltid Forbrukertvistutvalgets anbefalinger.

Feillevering og defekte produkter

Hvis du har fått en feil eller defekt vare i leveransen, returnerer du som vanlig, men krysser av for «Reklamasjon» på returetiketten.

Reklamasjon Samsonite 

Vi på Morris står alltid tilgjengelig for å hjelpe deg som kunde med reperasjoner på dine produkter, men ved større reperasjoner som:

 
  • - Reperasjon av glidelås
  • - Bytte av side hinges
  • - Reperasjon av interiørdeler
 

Har vi dessverre ikke riktig verktøy i butikk til å alltid kunne hjelpe. Derfor anbefaler vi deg som kunde å henvende deg hos Samsonite sitt repair center i Bogstadveien for ovenfornevnte reperasjoner.

Samosnite Repair center

Bogstadveien 23
0355 Oslo
(+47) 948 88 194
 

Er du usikker på om vi kan hjelpe deg med din reperasjon er du velkommen til å kontakte din nærmeste Morris butikk, så hjelper vi deg.